torsdag 27 augusti 2009

Jag Idag - jobbar hårt

Lång dag. Idag har jag bland annat målat ett stort rum i färgen concrete, just precis, betong. Blir mycket bra. Jag har även filat på div texter, lunchat med två bästisar, hängt med ett extrem-grinigt Kid och uppvaktat min man på vår bröllopsdag. Japp, fyra år sedan vi sa ja, på en båt, på en älv till tonerna av Jan Johanssons Visa från Utanmyra. Otroligt. Idag var det tyvärr bara jag som var med på noterna, men han blev glad för uppvaktningen....;-) Rosor, kallingar och lyx-strumpor. Men vi kör en bättre firar-middag imorgon, fira är liksom alltid roligt på fredagar. Plus, då kanske man kan få både bubbel och rött. Muahahahah.
Jag körde med rutig skjorta fr Saints&Mortals, jeans fr Acne och pumps fr H&M idag. Heppelihepp och go natt.
 

Inga kommentarer: