måndag 31 augusti 2009

Upplyst i regnet

Vissa dagar är inte så harmoniska, som den här dagen. Leverantörer som krånglar, tid som inte räcker till och ett riktigt läbbigt regn a la Gbg när jag skulle ta mig hem. Då är det tur att man får åka hem till sin lilla familj och kura skymning. Det har vi gjort, kvällen har känts riktigt riktigt härlig. Nu tänker jag chocka kroppen genom att krypa till kojs tidigt.

nighty night

Kofta - Acne, kavaj - H&M, jeans - Cheap Monday, skor - VOX, scarf - Åhlens

3 kommentarer:

bertie sa...

jag gillar verkligen verkligen ditt paraply, var kommer det ifrån?

Unknown sa...

men väskan då? är det en laptopväska? i tyg eller skinn?

Garderobenmin sa...

Bertie - superbilligt fr HM. Jag känner mig lite som en fröken fr 1700talet när jag använder det ;-)
Alex - laptopväska i typ nylon fr Incase. Present fr Maken