onsdag 12 oktober 2011

en gammal

I väntan på att min fotograf ska komma hem från sitt andra arbete...;-) så slänger jag upp en stass från förra veckan som jag missade. Jag höll i ett mingelevent på jobbet och kände för att vara lite vardags-cocktail.....know what I mean?
Mitt halsband fr Lanvin loves H&M är en verklig tillgång i accessoargarderoben, kan piffa till det mesta, känns både traditionell med pärlorna och tuff (?) med kedjorna. Örhängen fr Ellen Holvik fr kotyr.se
Kjolen är ett budgetfynd fr H&M som jag köpte för ett litet tag sedan, tishan är en gammal fr Monki och klackarna fr Whyred.
Hon ville inte ge sig, Kiddo. Kiddet har lärt henne allt hon kan.

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Riktigt snygg kjol men framförallt go unge! :)

Librarybeth sa...

Toppenfin mingeloutfit!!! DET halsbandet förstår jag är en tillgång!!! Supersnyggt!