måndag 24 oktober 2011

konferens

Just det, jag är på konferens i kulturens tecken och snart ska jag gå och bli inspirerad. För att inspirera er knycker jag en bild fr Sartorialisten på en über-cool dam i...jag tror det var Milano. Jag älskar att bli inspirerad av kvinnor som har fler år på nacken än mig själv! Hennes kjol är fantastisk och jag skulle också vilja ha en galet mönstrad och matcha den med en stickad, mer bas-aktig, tröja.

I Ånge! skiner solen, hur har ni det?

Pic; thesartorialist.blogspot.com

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Tack bra
så härligt att se en kvinna i min ålder Galet snyggt var det också

Librarybeth sa...

Nu är här kväll och det är mörkt, inte utan att man drömmer sig bort till Milano... och en sådan fin kjol.....!

mis(s)match sa...

Jag jagar en liknande kjol. Bara inte hittat den än ;)
Så snart jag har hittat då får det bli en liknande combo!

Garderobenmin sa...

Att Ha Det Gott - visst är hon cool!
Librarybeth - :-)
Mis(s)match - vi kommer att veta vad vi letar efter när vi hittar den ;-)