onsdag 5 oktober 2011

lite dagens


Dagens shopping; egentligen inte shopping idag eftersom den är beställd online men den snälla mannen från JetPak leverade idag, till jobbet, precis när jag stressat klart med en grej. Whop! Jag har också köpt den som alla andra redan har.
Dagens glada översakning; 1, superfint inpackad tröja, silkespapper å allt, jag blir alltid på bättre humör med silkespapper ;-) 2, tröjan är UNDERBAR!
Dagens roligaste; när Kiddet gissade på fågelsorten Hackspärr när vi läste kvällsbok.
Dagens godaste; spicey italian fr SubWay.....ja men stäm mig då, jag ääälskar deras spicey italian. 30 cm bröd fyllt med kött och ost, mooouahahahaha.
Dagens insikt; Maken är ute och reser i världen....det är trist att vara själv.

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

De är så härliga - de där paketen från Zara. Varför känns butikerna så ofta som stökiga och röriga?! Silkespapper AH!

mis(s)match sa...

Det gjorde du rätt i att beställa den där. Jag år så nöjd men den är för mig hittills lite för varm på dagarna...

Garderobenmin sa...

Librarybeth - här har man iaf inget val....det är nog minst 25 mil till närmsta Zara...;-)
Mis(s)match - för varm här med men ok istället för jacka idag på höstig promenad.