torsdag 13 oktober 2011

igår

Igår var jag sjuk och jobbade.....fy så dåligt men ibland måste man bara. Hur som, jag jobbade som en fokuserad galning fram till lunch, då mötte jag upp en bästis på Vägg i Vägg och käkade upp en röding, sedan gick jag hem och föll i koma i 2 timmar innan jag hämtade hem ungarna från dagis. Hela kvällen satt jag som en grönsak under en yllefilt och slocknade strax efter 22.
Ska jag jobba när jag inte är på topp måste jag 1, vara varm och 2, vara bekväm...sedan skadar det ju aldrig att 3, känna sig fin. Min blå slappisklänning kommer fr Monki (som att gå runt i nattlinnet), tröjan är helt uppenbart från Zara och skorna som jag lånat av svärmor är fr Musling.

1 kommentar:

Maria-Thérèse ~ www.afiori.com sa...

NU ser jag ju att klänningen är blå. Köpte du den nyligen på Monki? Kollade efter något i den stilen i går men hittade inget (Birsta). Tänkte försöka hitta något i någon färg, t.ex. rött, för jag dras bara till svart hela tiden.