lördag 4 februari 2012

Mello - my agenda

Sean Banan - näe. Men han är ju sannerligen inte rädd för att......bjuda på sig själv...och Sean den 1e Banan är ju ett väldigt roligt namn.
Abalone dots - Gäsp på låten, gilla på kombon med cowboystövlar och ståbas en resten känns också gäsp.
The moniker - har han på sig en ryamatta?
Afrodite - Bäst hittills! Undrar lite över det svepande tyget dock....och de hudfärgade? bootsen? Wtf? Men det svänger, de är snygga - gammal är äldst, ännu så länge.
Dead by april - jag är ju en smula konservativ när det kommer till mellodifestivalen så detta går av naturliga skäl bort....säger nej tack även i andra sammanhang ;-)
Marie Sernholt - Gillar kostymen! Ge oss ngt som svänger nu! Hoppsan, kroppsstrumpe-chock! Men jorå, svängde ju lite faktiskt...fast inte jättemycket....aningen för lamt.
Torsten Flink - hjälp, hur ska det gå??? Man kan ju inte annat än älska Torsten...barfota män å allt det där. Go Totte!
Loreen - Snygg! Älsk på djupa uringningen. Oj, heja! Cool.

3 kommentarer:

Fru S sa...

Heja Marie! I morgon är det jag som tar på mig guldkroppsstrumpa... :)

Fru S sa...

Ok. Jag reviderar. I morgon tar jag på mig en vansinnigt urringad byxdress och dansar barfota i snön. Loreen!

Garderobenmin sa...

FruS - jag med!!! Hon är kung!