måndag 6 februari 2012

viktigt för er att veta

Bild via Hedda Lapidus stilblogg, upplagd hos henne på temat färg...hos mig för krag-grejen i päls. Jag vill ha en sån där pälskrage-halsduksgrej. Visst de finns i en uppsjö, både fejk och äkta men oftast är de inte snygga. Den ska ju se precis så där elegant och stilig ut som runt halsen på den unga fröken ovan. Jag letar även efter en liten o-fluffig pälskrage att ha i halsringningen på vanliga rundhalsade stickade tröjor....om nu någon undrar menar jag.

3 kommentarer:

Anna sa...

typ som den som fanns på HM?
såg en för någon vecka sedan på min HM, köpa?

Garderobenmin sa...

Anna - har inte sett den på H&M....men tror inte jag skulle bli nöjd....i slutändan kommer jag hitta den perfekta och den kommer att vara svindyr och av ngt väldigt utrotningshotat djur så att jag inte kan köpa den ändå ;-) Sätter mitt hopp till secondhand. Tack ändå! Så snällt att erbjuda ;-)

Anna sa...

;)