onsdag 8 februari 2012

svansfläta

Idag skrev jag en pressrelease som blev riktigt bra, rackarns vilken skön känsla det är att vara nöjd med sitt dagsverke....fick lite tenta-lyckokänsla när jag stampade hem i snön faktiskt. Ni vet den där känslan efter genomförd tenta el inlämnad uppgift, att i några ögonblick är man fri att vara nöjd med sig själv och helt ledig. Känner ni igen er?
Jag grävde djupt i en kartong igårkväll och den här galen-mönstrade saken dök upp. Så får det bli tänkte jag och det belv det. Kavlade upp ärmarna på tröjan under över kavajärmarna....har hört att det är rätt nu ;-) Överdelarna fr H&M, jenasen fr Lindex och skorna med rågummisula fr Whyred.

4 kommentarer:

Jenny sa...

grön av avund på den där flätan :-)
förresten kan jag inte shoppa loss den 8:e mars, vi har ju en grej på jobber vi ska utannonsera då... varför är det så värdelös planering på det här stället? marni eller hasselbladspristagare..., man måste ju prioritera ;)

Gunilla sa...

Jätteläcker kavaj!

Garderobenmin sa...

Jenny - ok, jag kontaktar min andra person. ;-)
Gunilla - tack!

Librarybeth sa...

Ja, den känslan är god. Det var ju länge sedan man tentade men känslan är som du säger den samma när man har fått till det bra med något på sitt arbete!!!