fredag 30 augusti 2013

en dagens på fredagskvällen

Hemmamamma med tre kids idag....jag törs ju knappt säga det men det var en ganska harmonisk dag. Bara lite kaos och bara några bryt från samtliga inblandade ;-) Jag hann tom tvätta några maskiner, byta lakan i sängen och städa hallen - löjligt nöjd med mina små vardags-segrar där. Mitt spännande liv ;-) Vi skull egentligen vara i Sthlm i helgen, på snajdigt bröllop, Maken och jag. Dock bestämde vi oss för att låta bli, orken finns inte riktigt för strapatser utöver vardagens små äventyr....nu får vi dröma om balen i stället och lyckönska de vackra paret via sociala medier istället. Gott så. Imorgon IKEA! ;-)
Storskjorta fr COS, jeans fr Lindex, skorna är vintage (Svärmor fyndade under 80-tal, ett gammalt skolager såldes ut och hon la beslag på ett gäng 35or, lucky me.

2 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

finfina skodon

Garderobenmin sa...

Vesna - ja visst är de fina! Min svärmor har god smak...och små fötter...som så lämpligen blivit liite större med åren. Lucky me!