söndag 25 augusti 2013

skinny jeans

Tillbaka i stan. Helgen var precis så lugn och skön som jag önskade mig. Maken grillade egna hamburgare som var sagolika, jag hittade inte mindre än 4 karljohansvampar på min gräsmatta (de torkar just nu uppskivade på galler i sommarhuset, visste ni att karljohansvamp smakar mkt mer om de först får torka innan de används?!), jag hann med en springtur, vi badade både bastu och i havet med bara månen som lampa (också sagolikt), två av tre kids blev lite sjuka (ob, barnen fick vaken bada bastu el i hav ;-) således lite nattvakande och snytande men jag fick sovmorgon till efter 9 idag! Vi körde tidig middag idag innan vi drog hem till stan för å hinna med lite här också. Bra helg!
Kavaj fr H&M, sidenlinne fr Anna&Frank, jeans fr Lindex (mina smal-jeans!!!..eller kanske inte smaljeansen men iaf de jag hade innan graviditeten ;-)

Inga kommentarer: