onsdag 7 maj 2014

vissa dagar

Att hinna allt, göra allt, vara allt - näe då går man nog i bitar efter en vecka. Idag - ganska mycket jox. Avslutning för en musikgrej på Kiddets skola, jag tog med de två yngre syskonen och traskade dit. Med mig hem från skolan tog jag två extra barn (obs kul!). Hem via div upptåg som de tre 7-åringarna hittade på. Hemma, fixa mellisfika. Rodda middag, Maken kommer hem. Äta (harmoni?) Svärföräldrarna kommer, jag och Maken sticker ut och övningskör, mitt mest avancerade pass hittills (mötande trafik och allt!!), hem, duscha och lägga barn. Nu har jag precis varit ute och sprungit i den iskalla vårkvällen, härligt men jobbigt och som sagt kallt....och nödvändigt? Nu tänker jag bada.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Du är så duktig med bilkörandet! Heja!!

Anna sa...

Högt tempo! Snygg outfit!

Garderobenmin sa...

Jenny - Tack! Sliter!
Anna - vissa dagar är både bra och dåliga samtidigt ;-)