lördag 20 september 2014

igår var det fredag

En alldeles ypperlig fredag dess utom. Jobbade som en galning, älskar när jag jobbar som en galning för det betyder nästan alltid att jag har flow, inget som stoppar upp, koll på vad jag gör och det liksom bara flyter. Sedan cyklade jag genom stan hem och ryckte med mig lite fredagsblomster, de sista ingredienserna till vår fredagscocktail och panko-ströbröd som vi skulle ha till våra fishtacos. Sedan susa hem på cykeln, krypa ur jobbkläderna och i ngt slappare och fixa fredagscocktail och middag. Så kom vännerna och huset fylldes med barn, prat, mat och skratt. Bästa bästa!
Urgammal knytblus fr H&M (som jag har älskat i många omgångar), över den min grå skinntop jag bloppat hem fr LindaK, chinos fr Lindex Holly&Whyte, skinnskor fr Whyred, vinatge-klocka fr Longines

1 kommentar:

Librarybeth sa...

Jobbflow! Jag gillar't, vissa veckor kommer det just på fredagen och det känns som om man skulle kunna jobba hur mkt som helst.
Det som är bra då är att man ska gå hem, ta ledigt, pausa! Om sedan kvällen fortsätter så där fint får man annat slags flow!