måndag 29 september 2014

Lately


Har varit lite trött tror jag och då blev jag visst lite tyst. Men det har varit bra dagar, om än hektiska.
Hamnade i ett hem förra veckan, där jag omedelbart kände mig hemma, skulle lätt kunnat stanna en vecka och leva konstnärsliv, föra viktiga samtal och äta god mat.
Klivit upp i ottan fast jag känt för att ligga kvar, det går lättare när soluppgången över vår stuga på gården är rosa och rasande vacker.
Gått på stor-kalas! I stor lagerhall var det dukat som till den flottaste sammankomst, en helt perfekt kombo och jag hade en alldeles underbar kväll.
Till skillnad från Askungen kom jag från festen med båda skorna i behåll, gamla gamla godingar som jag är lite nyförälskad i. Jag hade  helsvart och tight under min kimono fr Lindex.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du passade bra i de skorna, Ha en bra dag :)

Garderobenmin sa...

Tack! Du med!!!