tisdag 30 september 2014

just det - modeveckor

När jag har hållit på med att försöka klura ut hur det här med tre barn och två jobbande föräldrar går till egentligen så har det ju varit modeveckor runt om i Europa...när missade jag det senast, många år sedan minsann. Blev riktigt uppspelt när jag insåg hur mycket streetstyle jag hade att kolla igenom på style.com. Det är ju underhållande med alla knasiga outfits men jag går alltid igång mest på det bärbara, vardagligt snygga...det som är möjligt att relatera till. Tex de här fyra looksen, helt odramatiska, inga konstigheter men spot on klockrena.
 En kavaj till en sexig sko, en enkel tröja till snygga byxor - perfect.
En helt genomljuvlig sommarstass, jisses, detta sparas i inspo-mappen. Tröjor som den här, en helt perfekt, enkel tröja i bomull ett snitt som gör den så elegant. På önskelistan, tunn långärmad tröja, hög i halsringningen, smal siluett men inte tight. Please!

Pics; Tommy Ton för style.com

Inga kommentarer: