torsdag 4 september 2014

VAB-dag

Jo, jag och minstingen har hängt idag...stundtals frestat på varandras tålamod - I kid you not ;-) Jag har jobbat för kort tid för att vab ska kännas så där charmigt och lyxigt som det gör ibland. Som "tur" var hade vi tomt på lite medikamenter här hemma så jag och lilleman fick pallra oss iväg till stan, en välbehövlig paus för oss båda. Han vilade i vagnen och jag uträttade ärenden, sedan fortsatte han att vila i bilen medan jag tvingade till mig kaffe i Härnösands mysigaste trädgård. Efter lite barnhämtning, pre-middagsgnäll och matlagning återvände Maken till hemmet efter några dagar på jobb-vift. Efterlängtad!
Tisha fr COS-herr, kjol fr Lindex Holly&Whyte, sneakers fr Åhlens

1 kommentar:

Librarybeth sa...

Ja, det där med VAB är inte alltid det man vill ha precis. Numera vabbar jag ju inte, istället hade sjuk storasyster hand om sjuk lillasyster.