lördag 10 juli 2010

I sakta mak

Livet flyter på i någon slags semesterlunk, tyvärr flyter inte vårt internet på. Hankar sig fram är en bättre beskrivning, lite galen blir jag, fast bara lite. Som nu, när jag har lite fina bilder men nätet är för slött för att ladda upp dem. Men men, de kommer så snart jag får allt att fungera lite bättre. Jag var på loppis med familjen och kära Mor igår, fyndade fina saker. Gamla glas, tekoppar och några fina fat. Annars har vi lite små projekt som vi pysslar med. Maken grejar på som värsta hemmansägaren, aktuellt projekt just nu är en badstrand till Kiddet. Tidigare har vi planterat en lång häck och arrangerat diverse bevattningsanordningar. (Tex så råkade vi vattna slut på allt vatten i källan.....det lilla som kom ut ur kranen såg inte aptitligt ut. Eehh, vilka turister liksom ;-) Själv har jag ett projekt som ligger och väntar, jag ska måla och fixa till en stor skänk. Vitt ska det bli, med nya beslag...i silver tänker jag. Om jag någonsin får ordning på nätet ska ni få se före och efter, precis som förra sommaren. ;-)
Hörs snart!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ni vattnar med dricksvattnet????

Garderobenmin sa...

Det är en egen källa och det anda vatten vi har, så ja, vi vattnar med dricksvatten eller dricker blomvatten ;-)