måndag 5 juli 2010

Stugliv

Vi har det allt bra fint i sommarstugan. Kolla in vår nya vägg...eller det som förut var en vägg och nu är en gigantisk öppning mot havet. Här njuter vi av solgass till frukost och underbar utsikt till kvälls. Förra sommaren byggde vi själva hela tiden, denna gång var det en aning mer komplicerat och vi fick kalla in de som bättre kunde sin sak. När jag kom upp var allt fix och färdigt, tom städat till perfektion. Tack rara Mor och Far, Svärfar och Svärmor. Vilket hästjobb, Svärfar, jag fattar ;-)
Igår var min fina lillebror och hans familj hos oss. De hade med sig sill, rökt makrill och annat gott som blev en utsökt lunch, hur nice som helst. Bäst för oss alla är att våra Kids nu leker som bra ihop, oftast, de bråkar bra ihop också ;-) En av de stora vinsterna med att vara på plats här i norr stavas verkligen familj.
Ovan sveper jag runt i en långklänning fr Oasis och en stor collegetröja fr Acne, långt är mitt nya bästa skönaste.

8 kommentarer:

sofie sa...

herregud så vackert! vilket drömboende!

Att ha det gott sa...

Wow Där skulle jag trivas

memilla sa...

Vilken fantastisk utsikt!

Garderobenmin sa...

Sofie - Tack. Ja visst är det underbart!
AHDG - det skulle du helt klart!

hallinbloggar sa...

Å så vackert. Jag förstår att ni trivs!

Garderobenmin sa...

Memilla - Fantastisk är ordet.
hallinbloggar - Fint va! Vi älskart!

Garderobenmin sa...

Memilla - Fantastisk är ordet.
hallinbloggar - Fint va! Vi älskart!

Anonym sa...

Imponerande utsikt och cool fönsterlösning! Om man får lägga in ett önskemål är mitt: flera bilder från huset så småningom? Skönt att du mår bra igen. Kram fru O