tisdag 17 augusti 2010

Igår.

Våra dagar rullar på. Kid2 är en snälling och tar det rätt lugnt, det gör att jag och Kiddet hinner hänga mycket vilket är kul (nästan) hela tiden. Igår promenerade vi på stan, tog en kaffe och glass på torget och gick en sväng på Konsthallen...och det var bara innan lunch ;-) Vi hann även hänga i lekparken, äta lunch med Maken och leka en hel massa hemma. En snabb eftermiddagstur på stan med min kära Mor hann jag också med. På kvällen kom både Svärisar och Mor och Far till oss på pizza och fix.
Under första svängen ut var jag påbylsad i både långbrallor och kavaj men då höll jag på att gå under i svettdöden så vid andra svängen ut var jag lite bättre klädd. Tröja fr Weekday, shorts fr H&M och kort kavaj fr H&M, ballerinas fr DinSko (barn tror jag), väskan kommer fr en gammal utklädningslåda och örhängen fr Erica Weiner.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Fnissigt, kom inte ihåg att du hade såna örhängen... M fick ju såna i fölsedagspresent, hon blev ju jätteglad men hade lite bättre koll än jag;-)

Garderobenmin sa...

Jenny - haha, jaha. Jag tyckte att det var sådana du beskrev men tänkte att det inte var det för du visste ju att jag hade dem...eeh, typ så. Bra att hon gillade dem, jag kom naturligtvis inte ihåg att ringa.....hopplös. Men älskvärd.....och blygsam ;-)