Ombytt och kalasfin i fredags. Garderobsfavoriten från Nanso fick komma ut och lufta sig, likaså klackarna fr Acne. Supermysig och kaotisk kväll hemma hos föräldrarna, det är liksom fullt ös när kusinerna röjer loss, 3 1/2 och 2 år. Bara början förmodligen ;-)
Mot Almedalen!
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar