torsdag 2 september 2010

Igår...alltså eehh...onsdag

Dagarna flyger så snabbt att jag knappt kommer ihåg vad jag gjorde igår ens....köpte en orkide, fin. Lunchade med Maken på stan, trevligt. Plus en hel massa annat som liksom dagen bara flög förbi.
Det är märkligt hur crazy man (jag) känner sig bara för att man (jag;-) har mönstrade brallor på mig....helt tokigt liksom. Jag gillar verkligen den här kombon, fast skjortan hann bli lite för skrynklig innan kameran kom fram, men ändå. Brallorna kommer fr Monki, skjortan en ca 15 år gammal FilippaK, sandalerna fr DinSko, armbandet är Attling och halsbandet är ett ombyggt fr Indiska. Jeansjackan en gammal Rocky.
Armbandet fr Attling är en "vad duktig du varit som förtt barn och vad skönt att du är frisk-present" från kära Mamsen. Jag är oftast ingen silver-person och mina smycken är nästan alltid mer krussidulliga men jag fullkomligt älskar detta armband, det är så genomarbetat och elegant men ändå så enkelt. Kommer nog att bli höstens favorit.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vilket snyggt armband, det var fint av din snälla mamma!

Garderobenmin sa...

Jenny - hon är en raring mor min.