tisdag 21 september 2010

Organic by John Patrick = fint

Hög midja, söt krage, perfekt längd på ärm och lång kjol. Dreamy.
Jag vet att ingen av oss kanske vill tänka på hur långt det är tills vi har sommaren här igen plus att jag faktiskt gillar årstiderna, speciellt hösten. Trots det måste jag bara visa er ngt fint som jag just hittat och stoppat in i inspirationsmappen för nästa sommar. Organic by John Patrick. Så fint och ljuvt, skulle gärna ha denna stil nästa sommar, gärna kombinerat med en tripp till franska rivieran eller italienska Amalfikusten. Tyvärr har jag aldrig besökt något av dessa platser men jag tror att jag skulle vara snygg där....;-)
Outfitens storhet - lite för stor kavaj till plisserad kjol och platta skor. Som om hon bara råkat hamna i kläderna som låg framme.

Slapp tröja till damig kjol!
Byxorna!

Inga kommentarer: