måndag 21 februari 2011

Middag med Ryssland

Svidade om, invigde brallor fr Monki, till kavaj fr H&M. Ser ni hur väl jag matchar bakgrunden! Sedan en vågad bilfärd till en restaurang vid motorvägen i en rysk förort....detta hamnar på listan över saker jag inte anade att jag skulle göra ;-)
Atmosfären var rysk och bandet likaså, smäktande ryska ballader. Första sidan av menyn innehöll bara vodka, what else.
Min lilling var inte så liten...
men when in russia, do as the russians. Skämt å sido, en väldigt bra vodka, väl kyld, är inte alls fel faktiskt. Maten var superb, fylld zuccini, lamm, ryska charkuterier mm mm.
Det avslutande goda teet var ändå enklare att bemästra.
Jag är svag för pressglas. En otrolig kväll som slutade med ännu en...snabb..bilfärd i månljus in till S;t Petersburg.

4 kommentarer:

Lena S sa...

Men åh vilka vackra teglas. För övrigt måste jag nog besöka Monki idag och spana på de där byxorna.

Jenny sa...

Fint! Snajdig donna i tjusig miljö.

Garderobenmin sa...

LenaS - visst är de fina! Byxorna fyndade jag på julrean...blir nog svåra att hitta men det finns säkert liknande.
Jenny - thanks ;-)

Garderobenmin sa...

LindaK - din kommentar syns i mitt register men inte här på bloggen....strange. Tack! ;-) Brallorna fyndade jag på julrean men har inte haft dem för än nu. De är underbara!