tisdag 16 augusti 2011

Modevecka i Köpenhamn har det ju också varit

Kollade lite på modekarusellen i grannlandet också.....hittar dock inte så bra bilder av de två sakerna jag vill visa men det får gå ändå. Pumpsen ovan....jag dör lite för att de är så snygga, vilka killer heels va! Hela stassen är föresten riktigt het och helt i min smak. Korta chinos i perfekt tantbeige till en slapp randig tröja med blå färg som bryter perfekt mot de gröna skorna. Hit me!
Sedan fick jag ett vansinnigt sug efter ål-tighta färgade (el svarta) ankelkorta skinnbyxor att ha nu i höst till en slapp stickad tröja...precis som ovan......och döm om min förvåning när jag kollade in hos Mis(s)match (missmatch10.blogspot.com) och hittade en mycket bra version av stassen....utan att hon ens försökt.....tror jag iaf? Helt fräckt lånade jag hennes bild för att visa. Hon är het, den där doktorn.

Pics; rodeo.net/hotspot, missmatch10.blogspot.com

Inga kommentarer: