torsdag 10 november 2011

stickad tröja nr 132

Mitt tema denna vecka har verkligen inte varit disco utan stickat, mest Makens stickade tröjor. Trött och ensam tarvar mysigt stickat. Idag en riktigt fin ur Makens garderob, en mörkblå i ylle fr Whyred.....kommer inte riktigt till sin rätt på bilden. Jeansen är Acne och kängorna fr Wera.
Nu har jag packat (för mycket) inför min husmorsweekend i Götet, förutom några plagg som hänger på tork. 04:45 kommer taxin å hämtar mig.....sedan väntar många timmars ljuvlig sömn i tyst avdelning på x2000. Håll en tumme för mig att resan går bättre än samma resa för nästan precis ett år sedan. Föresten, är det några kompisar förutom de uppenbara som ska på vernissagen i morgon? Hoppas!!!

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Snygg snygg tröja!! Bra lånat ;)

Garderobenmin sa...

Librarybeth - en vinnare! Mkt sngygare irl!