fredag 16 december 2011

middag hos vänner och snön föll när vi gick hem

Just det, har varit på en mycket fin middag hos ganska så nyvunna vänner, otroligt trevligt. Lasagnen var både snygg och god (jo! det var den) men jag kom alldeles av mig i det trevliga umgänget och smygfotade inte någonting på hela kvällen...trots att de bor i en helt makalös våning på typ 180 kvadrat. Bortre vardagsrummet var mitt favoritrum!
Jag drog på mig en klänning över dagens blus, klänningen från H&M (köpt nyss på rea på hm.se, 149 pix!), syns dåligt här, I know, visar bättre annan dag. Blusen är ett gammalt reafynd fr Lindex.
Jag gillar att ha blus under så här, så att det liksom skymtar fram, då blir klänningen en annan också.

2 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Vilken härlig kombo, klassiskt och snyggt. Gillas!

Garderobenmin sa...

Vesnas vardag - Tack!