onsdag 7 december 2011

tomorrow

Ok, tänkte skriva om min dag men klockan är 23:06 och bredvid mig står en 1 1/2 åring och säger tittaaaa åt min bild på skärmen. Jahaja....det var ju roligt att du vaknade lilla vän, så tråkigt för Maken att han missar dig där han ligger i en hotellsäng någon annanstans....;-) Återkommer i morgon.

Uppdate; ja ha, då var det morgon igen.....lite trött efter nattens eskapader. Kjolen är en mycket gammal trasa som var gammal redan när jag fick den i en godiebag från Beyond Retro när de öppnade tillsammans med Top Shops i lokaler i Göteborg.....ett av plaggen som dök upp i källaren! Det är liksom en mjukiskjol, fast med ormskinnsdetaljer på slits i linning, pricken över i´t. Typiskt coolt plagg som man tror att man aldrig vill ha på sig när man ser den av, det är de plaggen man ska ge en chans, som ser lite knasiga och kul-fula ut. Polon är en gammal fr H&M och skorna Whyred.

2 kommentarer:

mis(s)match sa...

Kjolen är av samma modell som min skinnkjol och dessutom med ormmönstrad kant. Hur aktuell som helst!!

Librarybeth sa...

Så enkelt och snyggt!!!