torsdag 22 mars 2012

i dunkelt ljus, fotad av far min

Vissa dagar både känns och blir längre än andra, denna dagen precis så. Först en natt där jag var själv med kidsen och Kiddo vaknade en gång i timmen och var arg på något odefinierbart. Kl 6 var vi uppe. Sedan dess har jag hunnit promenera till både dagis, jobb och sedan hem till svärföräldrarna, jobbat i två städer, firat en kollega, haft två möten, ätit middag hos svärföräldrarna, umgåtts en kortis med min pappa, nattat ett av två barn (pappa nattade en ;-) och har nu kraschlandat i soffan. I morgon är det fredag och jag å tjejerna ska hem till byn och fira helgens förträfflighet. Jag tänker skrota runt i LindaKs röda ulltröja och stövlar hela helgen, leka med kidsen, dricka vin, äta mat, bada i ett grönt badkar och sova lite extra mycket.
Jag byggde en egen kostym i morse, lite missmatchad. Grå korta och vida kostymbrallor fr Monki, kort grå boxig kavaj fr H&M, blus med fototryck fr H&M, skor fr Chooze skobutik här i stan.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Mycket snyggt!

Garderobenmin sa...

Tack! Kändes bra faktiskt....tror att det är våren som gjört!

Librarybeth sa...

Instämmer, vilket snyggt kostymbygge!!

Librarybeth sa...

Jag igen.... märkligt det där när vissa dagar tycks kunna svälja hur mycket som helst!!!!