måndag 5 mars 2012

Så rackarns skönt att inte gå upp på övervåningen och renovera....bara sitta i soffan å lata mig en hel kväll. Smolket i bägaren är att jag socker-detoxar...inget fundamentalistiskt, bara inget godis eller fika-aktigt och även mindre bröd och pasta. Jag mår dåligt av socker (mår bra av fett) och just nu är sockerberoendet enormt, jag blir sugen på sånt som jag i vanliga fall inte ens gillar. Typ gelegodis....colanappar liksom, det gillar jag verkligen inte.....förutom just nu då. Men om jag ska neka mig det jag vill ha måste jag ha annat gott, därför tänker jag hacka ner några jordgubbar i lite fil tillsammans med rivet äpple och lite solrosfrön på det. Hej och hå, nyttigt så.
Koftan Monki, blusen H&M, jeansen Pieces.

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Gilla på den outfiten!!!!

Jenny sa...

Snyggt! Vi försöker vara lite nyttigare på jobbet också. Har fikats en del i det sista...
Hoppas att man snart får se lite renoveringsbilder!