fredag 2 mars 2012

pippi på h&m?

Vilken härlig arbetsdag, fullspäckad, hetsig och lite stressig...på ett bra sätt. Swish swisch liksom. Fast innan jag började swischa svängde jag förbi min frisör och klippte mig, en rejäl genomklippning som liksom inte syns men känns. Bra så. Sedan, swisch swisch. Kvällen har jag tillbringat tapetserande i Kiddos rum, jag börjar bli lite bra faktiskt och rummet blir sagolikt.
Jag har haft på mig en ny blus fr H&M idag, en kofta fr H&Mherr och ytterst en kavaj från samma affär. Jeansen fr Lindex och skorna kommer vår nya skobutik Chooze....minns inte märket just nu och orkar inte gå ut i hallen å kolla...;-)

4 kommentarer:

hallinbloggar sa...

Blusen är underbar och HM är ju så braaaa!

Librarybeth sa...

Det var swish swish här också... och fina fågelblusen tummade jag på strax innan jag for hem...! Jättefin på dig!

Garderobenmin sa...

Hallinbloggar - Visst är det och den ;-)!
Librarybeth - great minds......

Att ha det gott sa...

Kikade på en topp med fåglar på igår
på H&M Din är jättefin
En blommig sak följde med mig hem