måndag 12 november 2012

gravid 18 v

Bäst idag - idel glada och lugnande besked hos mödravården. Sämst - misstänker att halsbrännan dykt upp...men försöker ignorera.
På mig idag, kavaj fr H&M, Makens tisha fr Acne, gravidjeans fr H&M, skor Softwalk, örhängen fr Misst, klocka Oclock, armband bla fr Lindex, halsband bla fr Arena Copenhagen.
För övrigt en bra och produktiv dag på arbetet, fick gjort en grej som legat och skavt, vansinnigt skönt att trycka på sänd när något sånt är avklarat.
 Lite tuffa accessoarer....tufft, vilket underskattat ord ändå.....från trickfilmningens dagar ;-D
Just det, nya skor. Vinterfodrade sneakers! Ingen inbygd klack dock, tänkte att det är en dålig investering när både rygg och bäcken bråkar.

9 kommentarer:

mis(s)match sa...

Grattis! Hoppas du forstsätter att må bra.

Garderobenmin sa...

Tack! Jag håller tummarna och lyssnar uppmärksamt på kroppen.

Anonym sa...

Ah...jag är dig hack-i-hälarna efter att ha blivit framflyttad en vecka och vips befann mig i v 12. :) Hoppas rygg/bäcken lugnar sig lite för dig. /Erika

Librarybeth sa...

Uh, halsbrännan var min ovän i månader när jag väntade ett av barnen. Riktigt irriterande, hoppas du slipper det denna gång!

Anonym sa...

Ja utan klack är skönt nu, kände att tom min lilla bootsklack var i värsta laget när jag promenerade fram o tillbaks till möten igår...

Anonym sa...

Tror du gjorde rätt med andra ord ;-) //AKAF

Garderobenmin sa...

Erika - aha! Spännande....hur var det, var det första? El adra el tredje?
Librarybeth - när fy! Inte kul.
AKAF - Det tror jag med....men chic känner jag mig icke ;-D

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Du är fin. Gilla på armbanden :) Jag har ett med nitarna i silver.

Anonym sa...

Liten: Första, så alla krämpor är nya för mig att upptäcka allt eftersom. Hittills har jag provat massiv trötthet och schysst dygnet-runt-illamående, får se vad som väntar härnäst. :) /Erika