måndag 26 november 2012

minnet.....hallå???

Kanske är det hormonerna....kanske tröttan från en dåligt sovande Kiddo...möjligtvis en undermedveten medveten och behövlig glömning...men pappersbunten som skulle med hem för att sammanfogas med digitala dokument ikväll ligger kvar på skrivbordet. F#N! Det blir att raketjobba i morgonbitti. Morr. För övrigt en skrivande dag, årsrapporter av olika slag står på agendan. Skriva om saker som åstadkommits....faktiskt riktigt kul och givande.
Jag har på mig gravidbrallor fr H&M, favoritlinne med text fr Monki, boxig kavak fr H&M och skor fr VOX.
 En av mina finaste broscher, vintage och fyndad i Haga, Göteborg.
 Håller på att tappa balansen, om ni undrar varför jag står så snett ;-)
 En del plagg är verkligen precis som man vill att de ska vara, mitt billiga linne fr Monki är ett sånt plagg. Varför är svårt att sätta fingret på men det känns rätt, alltid.
Sprunden är snygg även till låga skor.

1 kommentar:

mis(s)match sa...

Underbart linne. Underbart!!