onsdag 23 januari 2013

gravid och cool - en önske att inspireras av

Jag och Maken ska iväg på lite äventyr i helgen. En kort-weekend på Copperhill i Åre. Maken kanske åker lite skidor, jag not so much. Mest tänker vi flyta runt i den fantastiska poolen som finns i hotellets spa, softa i någon överdimensionerad fåtölj framför en brasa och okynnes-äta god mat.
På kvällen skulle gärna vara lite coolt och avslappnat snygg sådär....haha, jaja vi får väl se hur det blir med den saken och den här badbollen jag kånkar runt på. Kittad i detta skulle det ju gå mycket lättare iaf. En kavaj som sticker ut lite, tex en röd som denna fr Topshop.com
Ett, som de säger i branschen, statement-halsband festar till vilken baströja som helst och det gröna mot den röda kavajen blir precis rätt missmatch. Kenneth Jay Lanes maffiga halsband  fr netaporter.com är ett riktigt drömsmycke.
 Gravidtröja fr Topshop.
 Gravidjeans fr asos.com
Boots med attityd fr Topshop, älskar gulddetaljerna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojdå, min kommentar försvann kanske i cyberspace, jo men jag hoppas ni får det härligt! Vi var där när jag var i v12 m Ebson, mycket najs! Såg på facebook att mina gamla kollegor är där, hoppas de inte stör ;-) kram från den feta tjockisen!