tisdag 15 januari 2013

tight, bekväm och känner mig fin

Tänk vad en rea-klänning från H&M för 75 pix kan göra för livsandarna. Att både vara bekväm och känna sig fin - guld värt. Tighta klänningar i riktigt töjbar trikå är riktiga garderobsräddare när man är gravid, sköna att ha på sig och bygger inte på siluetten i onödan. Jag vill ju at just magen ska synas, inte se stor ut...ja typ så.
Kanske har jag gnällt lite för mycket, missförstå mig inte, jag älskar min bula men när inget passar och allt skaver och det gör ont lite här och var ligger gnället nära. Nåja, glad idag och nöjd med det. Tack för peppen föresten!
Min tunna långa kofta i ull är gammal fr Åhlens och skorna fr Vagabond, halsband fr Lanvin-H&M.

5 kommentarer:

Librarybeth sa...

Ja, när man har en liten på gång ska man se till att få vara både bekväm och fin! Annars också men i synnerhet då! Jättefin klänning, det är de där fynden som är uppiggande! Och direkt någon vila blir det ju lite dåligt med när man har två små hemmavid också!

Garderobenmin sa...

Precis, och du vet ju verkligen vad du snackar om!

Malin sa...

Randigt på magen är så himla fint!! Bra köp.

Frida sa...

Jag minns att tajta, randiga trikåklänningar var även min favvo som gravid. Du är så himla fin!

Garderobenmin sa...

Malin - Visst är det! Tack ;-D
Frida - Tack snälla du!