söndag 14 april 2013

En söndagslista

Hittade den hos Isabelle, här.

Hur såg du ut för ett år sedan?
Så här;
Vilket är ditt mest använda ord under veckan som gått?
Nej, (.....ingen bebis ännu)
Har du någon fobi?
Tror inte det.
Vad är det godaste du ätit i veckan?
Fiskpannan ikväll med Skrej, grön och vit sparris, gnocchi och broccoli. 
Vad är det finaste någon sagt till dig idag (i veckan väljer jag)?
Kiddo som inspirerad av Nils Karlsson Pyssling sa -vad det är tur att jag har dig, mamma.
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Alla gånger under veckan då jag lyckats strunta i alla "jag borden" och bara helt sonika lagt mig och sovit istället.
Vad var roligast i helgen?
Min yngsta dotter, hon har varit helfestlig hela helgen, tokrolig unge faktiskt.
Vilken är din pepplåt för tillfället?
Mina pepplåtar är gamla som gatan. Tex Shorty med The Wanadies, eller Geraldine med Glasvegas eller varför inte No one knows med Queens of the Stone Age, OCH Everlong med Foo Fighters.....bra skit! Fast jag peppar väldigt bra till svensk glad-pop också.
Vad har sysselsatt dig när du haft dö-tid i veckan?
Sömn! Instagram också om jag ska vara ärlig. (Heter garderobenmin)
Kommer du göra ngt i veckan (som kommer) som du inte gjort förut?
Föda ett tredje barn hoppas jag.
Vad oroar du dig för?
Sätter jag inte på pränt.
Vad ha varit mest förvirrande på sista tiden?
Att jag/vi varit så säkra på att bebben redan skulle ha kommit redan.
Hur ser dina senaste webcam bilder ut?
Förutom de jag visat är den här lite tokig och söt, jag tokig och Kiddo söt.
Var veckan bra?
Förutom en olidlig väntan och obekväma nätter helt ok ;-)

Inga kommentarer: