onsdag 10 april 2013

fast inte just i natt please

Nu har jag tjatat och tjatat om att jag vill att den här bebben ska komma ut hur länge som helst. Tänkt varje kväll då jag lägger upp en outfitbild att detta kanske är den sista med magen så här.....spänd ;-), hoppats på det. Men, här kommer en liten önskan om mina önskning, bebben får gärna komma snart men inte just inatt el i morgon. Imorgon fyller nämligen Kiddet 6 år!!! och....ja ni fattar, det passar bättre på fredag, ok högre makter? Haha, är det så här man retar upp dem tro? Skämt å sido, jag hoppas alltså på en magbild till, i ngn slags kalasoutfit från Kiddets firande. Spänningen är olidlig här hemma, I tell you.
Haha, den är ju helt galen nu min mage, hade den varit på film hade man sagt men gud vilken overklig mage, ser ju ut som människan har en badboll under klänningen. Klänningen, den är från H&M (ej gravidanpassad) och vid det här laget så förstår ni nog att den är i en riktigt bra trikå. Koftan är fr Monki och bootsen fr Musling.

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Härliga härliga färger! Jag blir glad när jag ser dig :)

Och hoppas på ett finfint kalas mañana.

Librarybeth sa...

Då så, då hoppas vi på en till fin gravid outfit!! Imponerande bra trikå!!!!

Erika sa...

Nån riktig badboll av din kaliber tror jag inte jag kommer få till, men så är jag ju lite längre än dig med mina 170 cm. Mer plats att sträcka ut sig på insidan liksom (även om mina revben inte alltid håller med). Vi siktar på kalastorsdag å bebisfredag för din del tycker jag. :)

Garderobenmin sa...

I will not keep calm and you can fuck off - Tack, det blev jag glad av!
Librarybeth - håll en tumme för mig!
Erika - Nä då klår du mig med nästan 20 cm ;-)