lördag 2 november 2013

lördag de luxe

Ja det var en härlig dag mitt i allt det förkylda och grå. Att få börja dagen i en favoritbutik (Affären) för att välja ut kläder (fr Minimarket) som vunnits! borgar för ett gott humör. Jag valde för övrigt en kort svart kappa i ull - oh the joy! Sedan fick jag sushi till lunch (en av de få saker som jag verkligen saknar hemma i stan), sedan vidare för en snabb räd på IKEA och sedan hem. Svida om, packa ungarna i vagnar och promenera ett par gator till vännernas vackra hem och kvällens efterlängtade middag. Nu lagomt seg och sköntrött, alla barnen sover, Maken halvt om halvt och jag känner att dagen gjort sitt. Nighty night!
Skinn-tisha fr H&M, (bloppad fr LindaKs Var så artig), randig tröja fr COS, omsydda byxor fr H&M, lack-loafers fr Vagabond, väska gammel gammel.

Inga kommentarer: