tisdag 26 november 2013

Butik Unik - Blommor&Ting

För ett litet  tag sedan skrev jag lite om en ny butik som öppnat här i stan, fast inte i centrum utan i vårt eget grannskap....hur mycket älskar man (jag) inte det då! Sedan dess har jag hunnit ränna både en och tre gånger där och idag svängde jag och Kisen förbi för att köpa blommor mm till advent. Vi kom hem med både det ena och andra, hyacinter, julrosor, narcisser, och div pyntigt. Två tips till er som finns i stan; De säljer fina hyacinter för bara 10 kronor styck hela vägen fram till jul och de säljer mossbollar (typ stora som två tennisbollar ungefär...för bara 20 koronor styck. Blir väldigt fina bordsdekorationer men är fina bara i sig själv tycker jag, på ett vackert fat el i tex en mässings el kopparkruka. Förutom blommor finns det roliga inredningsdetaljer och antikviteter att fynda bland plus choklad och ett och annat plagg. Det finns ingen websida ännu men dock en Face Book-sida, ta en titt där för att se bilder och hålla koll på erbjudanden och info. Verkligen en liten juvel till butik!

Inga kommentarer: