fredag 19 februari 2010

konst och mig en masse

Idag har jag haft ett möte var 30 minut, portfoliogranskningar. 11 hann jag med innan det var dax att göra helg, lite vimsig i skallen blir man ju när man tittar på så mycket konst på en och samma dag. 
Jag gillar mina puffiga axlar så mycket att ni får en liten fotoserie att vila ögonen på ikväll. hahahaha
Spetsblus fr H&M, klänning fr Monki, skor fr Whyred och Makens klocka.
Här hemma har vi gigantomundomys. Vi njuter av att det finns en till liten kis i familjenF och jag kan inte bärga mig tills vi får träffa honom. All is well och fy fan vad skönt det känns. För övrigt är det underbart att mamma pch pappa är här hos oss och hälsar på. Tyvärr är Kiddet lite (ganska mycket) sjuk igen. Feber och ont i örat, stackars lilla. Natten blir nog lite si och så skulle jag tro. 

2 kommentarer:

MariaS sa...

Vad fin du är Linda!!! Jag kan ju bara önska att få bli så där snyggt gravid nå'n gång...önska får man ju...hehe. :) Jobbigt med sjuk liten tjej - krya på sig pussar! Åh, vad roligt med tillskott - hälsa och gratta!Och säg grattis till stolt farbror! Hälsa även dina föräldrar med en kram, och så en kram till dig och maken såklart!

Garderobenmin sa...

Maria - Tack! alla hälsar tillbaka! Kram.