onsdag 11 januari 2012

invirad

Den här tubhalsduken som någon glömde hos oss på nyårsefterfesten har jag gått och blivit smått beroende av. Den är ju så gosig och varm och jag är småfrusen hela jädra tiden. Idag har jag dess utom fajtats med en blixtrande huvudvärk, den var sämst idag. Bäst idag var fina bästa far min. Tack å älsk på dig!
Stora delar av dagen idag var jag helt invirad i svart och stickat. Stortröja fr H&M, tuben, jeans fr Lindex och kängor fr Roots. T-shirten med spets kommer fr Monki.

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Tubsjalar är storfavorit hos mig som nästan alltid fryser. Fluffiga och sköna att vira om sig så man behåller värmen. Ingen som gjort anspråk på den än? Du kan väl "låna" den så länge.... typ till våren ;)

Anna sa...

men! har preciiiis köpt den där spetsiga tröjan från Monki,fint du klär i den!

Garderobenmin sa...

Librarybeth - Jag lånar.....;-)
Anna - Visst är den fin, det perfekta enkla plagget med en tvist....när man bara ids jeans å tisha skapar den något "mycket mer".