torsdag 19 januari 2012

spets

När jag tappar inspirationen och garderoben bara känns rörig så är oftast lösningen en vit blus med spetsdetaljer. Det passar till ganska flott kvällsevenemang om man matchar till stiliga svarta byxor och skarpa skor men den gör även en helt vanlig vardag klädd och fin. En el två vackra vita spetsblusar är ett av mina tips om man vill fylla garderoben med pålitliga byggstenar.
Min blus har många år på nacken och kommer fr Lindex, den korta tröjan i ull fr Monki, jeansen också fr Lindex och skorna fr Whyred.

4 kommentarer:

Linda K sa...

mycket mycket fint.

Garderobenmin sa...

Tack! Glad! Behövde verkligen en komplimang i kväll!

Anna sa...

håller helt med dig & Linda!
spetsblusar ftw! den du har idag påminner om min från Concious Collection... copy imorgon kanske ;)

Librarybeth sa...

Så fin!!! Borde jag investera i!