torsdag 12 januari 2012

Photo a day - 12
Close up
Närbild

Inte den sortens närbild som brukar florera här på bloggen direkt, men jag sa ju att jag tolkade utmaningen ganska fritt. Hur som, om jag tog en närbild på mig själv idag så skulle det ändå se ut typ som ovan.......haha, inte min snyggaste dag alltså. Mer än halva dagen spenderades i pyjamasbyxor och ulltröja, sedan kom min kära mor och överraskningsräddade mig och flickorna från rastlösheten (dem) och psykbrytet (jag). Det blev en helkväll av besöket, pappa kom å sedan barnens farmor, jag fixade soppa (ur tetra;-) med surdegsbröd till och mamma stekte plättar som jag rörde ihop blåbär och jordgubbar till. Ljuvligt! Familj is the shit! Älsk på er alla! Sedan roade maken och jag oss med att slänga ut en väldigt ledsen gran.....mycket barr blev det men nu är den ute. I morgon har vi middagsgäster och då ska inte en endaste lilla tomte synas. I kid you not!

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Väldigt härligt mönster som de bildar tillsammans alla, alla, alla barren! :)

Garderobenmin sa...

Librarybeth - haha, nu har du varit sjuk länge, när ett foto på barr kan uppbringa entusiasm ;-) Tror allt att du kommer se livet i technicolor när du "kommer ut".