onsdag 14 mars 2012

Gwyneth Paltrow in modern preppy - Lindex

Några saker slår mig när jag ser Lindex senaste kampanj. Film här, nice!
1. Rackarns snygg är hon den där Gwyneth.
2. Trevligt av Lindex att deras extrasatsningar kommer till alla Lindex så även vårt.


3. Kläderna är ju verkligen fina. Tubkjolen ovan kan ju faktiskt vara vårens kjol!
4. Ok, no more råttfärgat hår, I´m going blond again.




5. Jag blir sugen på en randig kavaj, tänka sig.
6. Vi skulle säkert bli bästisar och bundis om vi hängde jag och Gwyneth....hon verkar ju så himla trevlig och vanlig.....


Pics; Lindex

4 kommentarer:

Jenny sa...

Mmm, randiga kjolen!

Garderobenmin sa...

Jenny - precis!!!

Librarybeth sa...

raaandiga kjolen!!! MEN det kan vara så att den inte är kompatibel med min bakvagn. Gwyneths bakvagn däremot passar väääldigt bra med randiga kjolen! ;D

Garderobenmin sa...

Librarybeth - min bakvagn tror jag passar med kjolen....vet dock inte hur den ställer sig till avsaknaden av midja.....;-) Alltid är det nått!