måndag 5 mars 2012

uppe i fyra nu

Maken och jag då det begav sig, snart sju år sedan.
Älskar fortfarande min armbandsbrudbukett, inspirerad av Carrie såklart.

Säsongens fjärde bröllopsinbjudan landade idag, det var ett par år sedan det var ett sådant tryck på den fronten. Åren efter jag och Maken slog till var det intensivt men nu brukar vi brukar snitta 1-2 per sommar. Inte i sommar alltså. Såklart har jag redan börjat klura på kläder...såklart! Just nu funderar jag på majbröllopet i huvudstaden. Jag tänker....en liten hatt med flor för vigseln och mingel.......eeh, just så långt har jag kommit. ;-D

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Himmel så roligt!!! Vi får inte gå på bröllop så ofta längre! Det är liksom "klart" i bekantskapskretsen. Nåväl, det kommer andra sorters fester dock men bröllop är verkligen något extra! Och så kul att fundera på sin outfit!!!

Anna sa...

så fina ni är!
jag vill också gå på bröllop :)