torsdag 8 mars 2012

varför ens försöka

Jag skrattar inte ihjäl mig precis.

6 kommentarer:

Elisabeth S sa...

Jag lyckades kl 10:30 efter att ha klickat på "try again" ca 15 gånger. Allt jag ville ha fanns kvar. Lyckan. Tipset är alltså att försöka igen.

Jenny sa...

Nä, sjukt surt!

Birgitta sa...

samma här, å jag skulle in där för att kolla en helt annan grej än vad jag tror alla andra gör Får nog vänta till en annan dag.

Elisabeth S sa...

Jag lyckades vid kl 10:30 efter ca 15 "try again"-klick. Allt somjag ville ha fans kvar i alla storlekar! Lyckan. Så tipset är att försöka igen och igen....

Cissi sa...

Jag kommer fortfarande inte in. Klockan är 13.25... nuff said!

Malin sa...

Jag klickade på Try again i 45 minuter. Sen blev jag sur. Nån gång efter 12 halkade jag in, men då var allt fint slut. Surt. Sa räven.