måndag 18 februari 2013

glammom.se



Nu har jag hunnit klicka runt mig i Glammoms gravidshop, den är inte superstor men det finns mycket fint! (Jag som inte ens visste om att de fanns för två veckor sedan.) Vore det inte så att min bebbe är beräknad om si så där 8 veckor så skulle jag slå till på ett par saker. Tex leopardjeansen ovan, fr Queen Mum, hela kittet är föresten väldigt snyggt, en cool preggo-look. Men nu bidar jag alltså min tid istället, inte ens jag kan motivera fler klädköp så nära inpå. Jag ska kolla in deras sektion med amningskläder istället, återkommer i frågan.
Hade jag ngt finare galej inbokat, typ ett bröllop eller annat skoj skulle jag lätt kunna tänka mig att visa upp magen i den här rara skapelsen fr Happy Mum
Pics; glammom.se

5 kommentarer:

Alex sa...

Är också sugen på massa grejer därifrån, men känner att det är lite väl dyrt för kläder som jag kommer använda under en begränsad tid.

Garderobenmin sa...

Alexandra - hade jag hittat dit tidigare hade jag satsat på ett par jeans och deras gravidtights som verkar vara grymma. Bra byxor är guld, allehanda toppar går liksom lättare att hitta.

Alex sa...

HMs gravidbrallor duger bra åt mig! Har haft med alla tre ongarna!

Garderobenmin sa...

Håller med! Hr hittills varit bäst av alla jag testat...och jag har testat ett par. Det känns ofta som om H&Ms är de enda som verkligen är designade för gravida. Dock hade jag nog inte kunnat låta bli leo-jeansen....;-D

Hanna sa...

Det finns leobyxor för preggosar på HM! http://www.hm.com/se/product/08010?article=08010-A Kanske nåt att spana in?
Hälsningar en gravid läsare som mkt sällan kommenterar men nu inte kunde låta bli :)