lördag 16 februari 2013

Lördag i bubbel krage

Här är lördagslunken ljuvligt lugn och rofylld. Jag och Kiddet spontanvilade lite i gästrummet....jag skulle bara sträcka ut ryggen ;-) och hon klättrade upp på sängen och la sitt lilla huvud på kudden för att bestämt tala om att hon "inte ska vila alls någonting", sedan somnade vi båda på tre minuter. Å juvligheten i att sova med en tvååring som värmekudde, utan att behöva ställa klocka, oroa sig för att hon inte kommer somna ikväll (mellokväll) eller ha något att skynda sig till när man vaknar. Jag är så hjärtinnerligt glad att det kommer ett till kid så att den här perioden inte är över. Finaste härligaste ungarna mina.
Jag kör med dubbelkrage denna lördag....vad gör man inte för att få känna sig lite ny. Både den guldiga kragen och storskjortan kommer fr COS, den randiga tröjan fr H&M, precis som gravidtightsen, boots fr Musling

2 kommentarer:

mis(s)match sa...

Gillar dubbelkrage!!

Vesnas vardag sa...

Gillar både dubbel krage och detaljer vid ärm. Snyggt.