fredag 1 februari 2013

viktigast att notera!!!


Det är solens sista strålar som lyser in genom våra fönster och klockan var typ 15:30 när bilden togs. Visst, det är bara 1 feb(!) men ljuset kommer tillbaka och har våren i hasorna. Nu önskar jag mig klara, soliga vinterdagar för skidor (andra), apelsiner och varm choklad (mig).
Om jag ser lite spänd ut beror det på en ilsken huvudvärk som gjorde min fredag lite kortare än planerat, den har släppt nu men har lämnat mig med en mör känsla. Jag välkomnar fredagskvällen, de stora brallorna och jordgubbs- och apelsinsalladen jag ska dela med Maken medan jag kollar På Spåret på play. Yey och pjhuu!
Samma klänning igen men med skjorta fr Monki under, kängor fr DocMartens och örhängen från Misst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, ta det lugnt med huvudvärken! Men visst är ljuset ljuvligt, man kan tom gunga lite o plaska i pölar på väg hem från dagis o känna att våren är på väg! Kram AKAF

Garderobenmin sa...

AKAF - det gör jag...försöker iaf ;-) Ni kan nog plaska lite mer än oss, här ligger snön meterdjup fortf. Våren har fler faser här ;-), fast just nu är det verkligen bara vinter ännu....men ljuset är på g!