måndag 4 februari 2013

gravida online - tips mottages tacksamt

Ok, jag behöver inspiration...som jag kan använda. Mina gravidjeans är för små över magen, i morse försökte jag låna en skjorta av Maken men ingen gick igen....damn that slim fit. Jag har inte kommit över några gravidtröjor ännu, ingenstans i vår stad säljs det kläder för gravida - jag kan väl för 17 inte gå klädd i strumpyxor endast...i 10 veckor till. Är inte heller sugen på att gå klädd i tält. Alltså, förutom en stor mage (och ett par bh-strl extra) är jag ju liten....men det är ju just det, allt glipar. Men det var ju inte gnäll det skulle handla om utan en efterlysning. Tips på inspirerande gravidos som visar upp magen snyggt klädd på webben. Om ni har sett några så tipsa mig! 
Snygga offentliga gravida finns det ju riktigt gott om just nu, Annie tex, eller norska Hedvig som bor i London, båda fokuserade på mode och inspirerande.
Även Sofi, men hon har en sån pyttemage att hon går i precis vad som helst fortfarande. Sedan finns det ju Ebba, Alexandra och Anna - alla coola snygga och intressanta men deras huvudfokus är ju inte att visa upp sina klädkombos....som synd är för mig som törstar efter inspo. OCH Malin såklart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lätt är det inte i denna kalla vintertid med stor mage, som sagt tights/strumpbyxor kan man inte ha hela tiden. Med två veckor kvar passar INGET, bralla efter bralla som folk ur bekantskapskretsen minsann haft fram till födseln stramar under magen. Tyvärr, tips kan jag inte komma med annat än monkis stora klänningar o tajts... //AKAF

Anonym sa...

Jag ska ta mig en titt i garderoben.. Kanske finns nåt att låna som inte redan är utlånat & på vift. Tjing!!! Nancy

Garderobenmin sa...

AKAF - haha, jag känner igen mig! Jo, Monki har räddat mig mer än en gång ;-)
Nancy - fina fina du! Tack!