onsdag 9 september 2009

Lite inspirerad fast tvärt om

Har länge haft en mapp med denna donnas namn på, Yasmin Sewell. Inköpare på Liberty of London. Alltid cool, egen och stilsäker. Jag sätter samman ett helt collage med mina favvisar av henne snart men idag nöjer jag mig med en inspirationsbild. Fast jag har vänt på färgerna ;-) Men inspiration är bara inspiration, inte imitering. Inte för att det är ngt fel på det heller. Bästa formen av smicker, eller vad är det som man brukar säga. hehe
Jaja, hur som. Jag har haft en bra dag. Ekonomin är klar, jag är förberedd inför en presentation imorgon och jag fick äta lyxlunch med Maken och BästisKollegan. På Fond, mitt mesta lyxställe. Idag åt jag en underbar svampsoppa med kycklingspett, efteråt deras "att dö för" chokladtryffel och espresso. Jag älskar att unna mig!

Min jacka är ett reafynd som blivit oanvänt fram till nu, fr Monki, kjolen är Lindex och skorna H&M. Billigare än Yasmins ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt! Jag trillade in på din blogg av en tillfällighet men blev kvar. Jag gillar verkligen din stil, alltid fin med det lilla extra. Så, du inspirerar mig!

Garderobenmin sa...

Oj vad jag blev glad nu, fantastiskt. Tack rara.